reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Matulíková

Ivana Matulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko má svoj zmysel. Poznáte to, všetko zlé je na niečo dobré. Ja si myslím, že úplne všetko je na niečo. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Pri jedle sa nerozpráva!

Ivana Matulíková

Pri jedle sa nerozpráva!

Určite ste sa s tým už stretli – Všetko, čo potrebujeme vedieť, sme sa naučili v materskej škole. Lenže, ono to nie je tak celkom pravda. Iba ak by v tej škôlke boli uvedomelé pani učiteľky.

  • 9. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Masáž za pívóóó!

Ivana Matulíková

Masáž za pívóóó!

Sedím v starom kupé starého vlaku a rozmýšľam, kto si dnes prisadne. A že mám náladu na niečo iné ako na vážnych spolucestujúcich, ktorí len tíško hľadia von oknom a chcú byť sami so svojimi myšlienkami.

  • 11. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Sú „Profesionáli“ skutoční?

Ivana Matulíková

Sú „Profesionáli“ skutoční?

Mamíí, presne takto to smrdelo, keď sme s tatinom nabúrali!“, vykríkla nedávno moja dcéra, keď celý vchod paneláku zaplavili výpary z práce robotníkov, ktorí vymieňajú výťah. Spálenina..

  • 9. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Jeden (môj) život hore dole...

Ivana Matulíková

Jeden (môj) život hore dole...

Bola som raz u veštice. Ani neviem povedať, čo som si od toho sľubovala, možno ma tam zaviedla viac zvedavosť ako viera, že sa tým vyriešia moje problémy.

  • 5. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nemusí byť vždy... pointa

Ivana Matulíková

Nemusí byť vždy... pointa

Len sa zamyslime, čím je náš osobný príbeh silnejší, srdcervúcejší, horúcejší, drsnejší a výstrednejší, tým sme nešťastnejší. Vtedy sa pýtame, čo sme komu urobili, že nemôžeme len tak v kľude existovať bez katastrof.

  • 4. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu